Despre noi

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

Dedică-te unei idei, dedică-te unui concept, unui ţel si transformă totul în aur!

Midnight Black reprezintă istorie, idei, vise, scopuri, posibilităţi. Este rezultatul a mii de ore de muncă, de încercări, de lacrimi. E dovada faptului că perseverenţa este cheia succesului, e un prilej de bucurie şi o suită de realizări!

Suntem consecinţa a mii de ani de evoluţie. Suntem produsul a sute de generaţii.
Sangele lor ne curge prin vene şi cunostinţele lor ne aparţin! Suntem responsabili de ceea ce facem şi avem datoria de a transmite un mesaj generaţiilor viitoare.

Noi credem în evoluţie şi avem convingerea că este singurul lucru constant.

Totuşi, ce reprezintă pentru noi, oamenii, evoluţia, şi de ce ne sperie în acelaşi timp?!
Evoluţia semnifică prosperitate, speranţă, curaj, confort, siguranţă, ambiţie, continuitate, bunăstare, putere. Puterea de a-ţi urma visele sau puterea de a le distruge, deoarece cazi pradă fricilor (frica de nou, frica de schimbare), întrucat asemeni unui calculator, şi tu eşti guvernat de programe bine scrise şi coordonate de nişte concepte înrădăcinate şi implementate încă din copilărie.

Dacă şi tu iţi doreşti mai mult(şi este evident că asta vrei, din moment ce citeşti aceste rânduri), stabileşte-ţi obiectivele clar, în scris, şi nu accepta părerile altor persoane ca fiind realitatea, destinul tău.

Mulţumim celor ce au visat, datorită lor poţi citi acest mesaj la orice oră din zi sau din noapte, stând confortabil în orice colţ din lume, navigând pe PC., tabletă, telefon sau citind cartea.

Din istorie fac parte zilele cand pionierii sistemului poştal au plătit cu viaţa visul lor, pentru a-ţi face simţită prezenţa în scris, pe o bucată de hârtie, persoanelor de la „capătul liniei”.

După caz, creăm sau îmbunătățim identitatea firmei, prin crearea de site-uri de prezentare responsive, magazine online, pagini pe rețele de socializare, SEO/SEM, campanii de marketing, branding, promovare la scară națională și internațională, îmbinând cu succes advertising-ul clasic, stradal, cu cel digital.

Pe lângă aceste servicii, oferim consultanță specializată și asistență tehnică.

Din această cauză, nu vei mai avea bătaie de cap cu imaginea firmei, strategiile de marketing, crearea unor oferte unice de vânzare, optimizarea site-ului în căutările Google, generarea de conținut pentru site și social media, realizarea unor campanii de marketing digital, crearea unor evenimente online.

Daca timpul este cea mai valoroasa resursa a ta, esti de acord ca zicala TIME is MONEY este una adecvata.

Echipa Midnight Black iti vine in ajutor!

Comunica-ne tinta finala, viziunea, misiune firmei si te vom ajuta sa o atingi!

Trebuie sa intelegi ca pentu a fi eficienti in ceea ce facem trebuie sa te cunoastem, sa iti cunoastem compania si ulterior putem crea un plan de actiune pentru a te ajuta sa iti atingi obiectivul stabilit.

Ne aflam intr-o perioada de tranzitie intre ere si consideram ca pentru a o parcurge trebuie sa imbratisam noile concepte si sa renuntam la cele ce nu dau randament.

Cu toate că, profesorul american, Alexander Graham Bell, primeşte în 1876, brevetul invenţiei telefonului, fiind declarat inventatorul oficial, înaintea lui, alţi 3 oameni de stiinţă: Johann Phillip Reis, din Germania, italianul, Antonio Meucci si americanul, Elisha Gray, au adus telefonul la viaţă.

Aceşti pionieri, pentru că adoptau o viziune diferită, au fost catalogaţi „nebuni” de către societate, şi totuşi, astăzi, tot globul se bucură de „nebunia” lor.

Guglielmo Marconi, inginer și fizician italian, a fost inventatorul radioului, care acum, ne permite transmiterea informaţiilor, melodiilor, prin eter către zeci, sute, mii de ascultători!

1923, anul când Farnsworth inventează iconograful, un dispozitiv pentru captarea imaginii și conversia acesteia în semnal electric.

Acea zi, când a fost prezentată o cutie mai multor persoane, şi uitându-se în ea, au vazut un om mic în alb negru, ce se chinuia să spargă sticla. Săracul Charlie Chaplin, câţi ani a stat prozonier!

Acesta, în toiul carierei sale, auzise de un concurs ce oferea un premiu substanţial. Toţi participanţii concursului trebuiau să îl imite pe insăşi Chaplin. El a participat la toate probele, fiind atât de sigur că nu poate pierde deoarece toţi participanţii trebuiau să fie „în pielea sa”, însă juriul i-a oferit locul 3!

Proiectul și construcțiaprimului calculator, denumit ENIAC, au fost finanțate de armata SUA, în timpul celui de-al doilea război mondial.

ENIAC a fost conceput și proiectat de John Mauchly și J. Presper Eckert , fiind pentru prima oara prezentat la data de 14 februarie 1946, la Universitatea Pennsylvania.

A fost primul calculator electronic generic, care efectua pe secundă 5000 de operații de adunare și scădere, fiind de 1000 de ori mai rapid decât alte mașini care efectuau aceleasi operații. ENIAC cântărea 27 t, avea aproximativ 2,6 m pe 0,9 m pe 26 m, ocupand 63 m², si a fost utilizat aproape permanent de-a lungul următorilor 10 ani.

Cu toţii ştim de Windows şi de miliardarul Bill Gates, dar câţi ştiu cu adevarat povestea sa? Sutele de ore de muncă, visele, fricile, frustrările, „susţinerea” de care a avut parte, ţelurile şi perseverenţa de care a dat dovadă pentru a da curs sistemelor de operare din miliarde de locuinţe.

WWW – World Wide Web, istoria „ACELUI NEBUN”, Tim Berners-Lee, ce în 1989 lăsa un „păianjen să cuprindă globul în pânza sa” , iar un an mai târziu, crea primul web browser, care avea să fie lansat către public în 1991.

Contactează-ne !

Împreună cu echipa Midnight Black, vom CREA UN PLAN DE ACTIUNE, pentru a maximiza procentul de conversie în mediul online, aspect care va duce automat la un PLUS DE PROFIT!
Comunică-ne viziunea firmei, ținta finală și te vom ajuta să o atingi!

Design 0

Marketing 0

Creativitate 0

Development 0

Apariţia World Wide Web reprezintă BIG BANG-UL erei Informaţionale.

Dezvoltarea neîntreruptă a tehnologiei, şi idealul unor visători, de a spulbera barierele comunicării, a adus omenirea în pragul unui alt nivel de evoluţie.
Daca Bell ne punea să dăm la manivelă pentru a suna centrala, Siemens, Sony, şi Samsung, şi-au trimis „spionii în spaţiu ” şi „soldaţii pe teren”.

Primele telefoane mobile zărind lumina zilei, au fost scoase la plimbare, lăsând lesa în casă. Nişte cărămizi greoaie, cu ecarn mic, îngust, ce nu îţi încăpeau în buzunar.

IBM( International Business Machines) şi Microsoft, concurau pentru supremaţie, iar tu, da, TU, cel ce te holbezi aici, te bucuri de această concurenţă constructivă, ce a dus spre evoluţie.

Acum, prietene, ai tehnologia la picioare. Faci parte, trăieşti şi te bucuri de visele a zeci, sute de persoane.

Recent, a mai apărut „un nebun’’. Cică, îl cheama Mark şi Zuchenberg. Un om simplu, ce a visat Titanii.

Folosindu-se de WWW, a creat iniţial, „The Facebook”, reţeaua de socializare. Noul Facebook, s-a răspândit precum impulsul dintre sinapse, devenind într-un timp relativ scurt, un imperiu la nivel global.

Cu siguranţă eşti posesorul unui smartphone, un „telefon deştept” care îţi uşurează activitaţiile de zi cu zi.

Ai făcut o listă „a lucrurilor” pe care le ai în buzunar? !? Atunci îţi lipseşte escorta pentru transport agabaritic!

CENTRALĂ TELEFONICĂ, TELEFON, APARAT FOTO, ALBUM FOTO, CAMERĂ DE FILMAT, TELEVIZOR, CASETOFON, CASETE, CD, DVD, IPOD, SD CARD, MEMORY STICK, RADIO, CALCULATOR, SISTEMUL POŞTAL, CĂRŢI, REVISTE, PUBLICAŢII, SCRISORI ELECTRONICE, CEAS, CRONOMETRU, CALENDAR, LANTERNĂ, CAMERE DE SUPRAVEGHERE, SISTEME DE ALARMĂ, HARŢILE GLOBULUI, SISTEME BANCARE, SECRETARĂ PERSONALĂ, DOCTORI ÎN CIBERNETICĂ, ORCHESTRELE ŞI CÂNTĂREŢII LUMII, PROFESORI, SAVANŢI, ŞI UN SFERT DIN POPULAŢIA LUMII!!!!!!!

Fi recunoscător şi bucură-te de confortul adus de „nebunii ” lumii.

Partea cea mai interesantă este că nu trebuie să înţelegi cum funcţionează fiecare în parte, pentru a te bucura de beneficiile oferite.

Ţine cont prietene, indiferent cine eşti şi ce faci, evoluează constant, fi în pas cu schimbările pentru a-ţi simplifica şi îmbunătăţi viaţa.

Totul a pornit cu un vis! Casa, maşina, tehnologia, chiar şi afacerea ta!

Indiferent dacă eşti la început de drum, tânăr antreprenor sau proprietarul unei afaceri, fi tu însuţi evoluţia şi parcurge inteligent,TRANZIŢIA DINTRE ERE!!!

ecommerce-web-design

Site-urile realizate de noi, sunt conform ultimelor criterii impuse de Google. Imbinam utilul cu placutul, pentru a transforma un simplu Website, intr-o investitie sigura, ce iti aduce nenumarate beneficii.

Sid Caesar spunea că ”Tipul care a inventat prima roată a fost un idiot. Dar tipul care le-a inventat pe celelalte trei, el a fost geniul.”

Emo Philips mărturisea că ”Un computer m-a bătut odată la șah, dar nu am avut adversar la kick-boxing” iar Aaron Cobra Mervis se întreba ”Ce făceau oamenii când mergeau la baie înainte de invenția smartphone-urilor?”.

Cu toate că aceste citate sunt îmbuibate de umor, ele conțin nucleul unei constante a umanității, anume evoluția.

Progresia omului de-a lungul erelor a fost și încă este monumentală, deși chiar și acest cuvânt extrem de hiperbolizant e relativ anemic în a descrie proporțiile evoluției noastre de-a curmezișul a milioane de ani.

În ciuda faptului că tehnologia ne înconjoară la fiecare pas, încă nu-i putem concepe adevărata importanță. La acest lucru contribuie faptul că existența noastră se învârte în jurul ei și e deja un element adiacent și indispensabil al existenței. Spre exemplu, ții un smartphone în mână, dar nu simți nevoia de a ști cum funcționează nici nevoia de a medita fie doar și pentru 5 minute ce va evolua din acel telefon în decursul unei singure luni.

Adevărul este că acel device evoluează chiar în timp ce-l ții în mână.

Dacă în acest moment e cel mai performant model de pe piață, în câteva ore va fi surclasat de un model îmbunătățit.

Pentru a ține pasul cu dezvoltarea tehnologică, ar trebui să îți cumperi un smarphone, să ieși din magazin și să-l arunci în tomberon – pentru că poți fi sigur de asta: următorul model o să apară în scurt timp pe raft.

Același principiu se poate aplica la orice produs tehnologic.

Acel computer ultra-performant care tronează pe birou va fi, mai devreme sau mai târziu, diminuat în proporții și îți va încăpea în buzunar.

Laptopul Dell XPS 13 pe care-l deții, cu o putere de procesare care-ți dă dureri de cap, va fi, în doar câțiva ani, ceea ce este ENIAC-ul pentru noi astăzi – o cutie fără întrebuințare.

Televizorul superb și subțire ca o lamă de cuțit va fi în curând înlocuit de lumină – va fi doar o hologramă aruncată împotriva peretelui.

Treburile casnice mărunte vor fi efectuate de mașini mecanizate injectate cu suficientă inteligență pentru a duce la bun sfârșit acele munci mai repede și într-un mod mai eficient decât am putea-o face noi.

Acestea nu mai sunt lucruri parcă scoase dintr-o carte de Isaac Asimov. Sunt realitatea în care trăim, fie că ne place sau nu, o realitate pe care o putem atinge și pe care o putem privi în toată splendoarea ei.

Dacă ne raportăm la viteza cu care toate aceste creații tehnologice evoluează, ar fi spre binele nostru să ne prefacem măcar că ne plac, pentru că nu se vor opri din a o face de dragul nostru. S-ar putea spune chiar că tehnologia a început să evolueze de la sine, întocmai oamenilor.

Aspectul cel mai interesant este că acesta este de-abia începutul, nicidecum punctul terminal al (r)evoluției tehnologice.

Numeroase invenții inovatoare sunt create pe bandă rulantă, medicina beneficiază astăzi de tratamente revoluționare care ar putea anihila orice tip de boală, de la cancer și SIDA la diabet, Parkinson și Alzheimers, boli care până astăzi au avut prognoze și verdicte crunte. În acest fel, tehnologia afectează absolut oricare aspect al vieții omeneși.

Ne aflăm deja într-o perioadă care frizează post-informaționalul și inițierea insurecției A.I.-ului (Inteligența Artificială).

Dacă nu ați vizionat legendarul film din 1985, Back to the Future, ar fi recomandat să o faceți, pentru că asta trăim acum, chiar dacă toate aceste instrumente nu sunt încă disponibile publicului larg.

Toate aspectele existenței noastre indică spre un climax tehnologic în cadrul căruia viața noastră se va schimba radical. Și vom regreta amarnic că nu am făcut demersurile necesare pentru a ne ajusta la standardele impuse de această neîntreruptă evoluție tehnologică, pentru că ne va altera percepțiile despre lifestyle, comunicare, business și modul în care ne câștigăm pâinea.

De la Australopithecus la Homo technologicus și Robosapiens

Australopithecus a fost primul umanoid biped.

Avea o greutate maximă de 40 de kilograme și o înălțime maximă de 1,10 metri.

Acesta se hrănea cu fructe, legume și animale mici pe care le putea prinde cu mâinile goale.

Apoi sclipirea de geniu explodează în acel creier care avea doar 35% din calibrul creierului nostru. Cu un pocnet din degete (la scală temporală acest pocnet reprezintă un salt uriaș), acesta se transformă în Homo Habilis, primul creator din unelte, subscris perioadei cunoscute sub numele de ”Oldowan”, când se concretizează prima ”industrie” a fabricării uneltelor din epoca de piatră.

Zorii primelor unelte a avut loc în urmă cu 2,6 milioane de ani, în Ethiopia, mai exact în situl Gona. Cu alte cuvinte, concretizarea omului ca ”făcător” a început în piatră.

Homo erectus îi urmează lui Habilis, apoi Neanderthalensis (care începe să creeze unelte specializate) și, în cele din urmă, Homo Sapiens Sapiens, care încorporează aproape toate trăsăturile pe care le putem contempla când ne uităm astăzi în oglindă.

Acest Homo sapiens sapiens își perfecționează capabilitățile de a crea unelte și încă o face, preluând caracteristicile omului Homo technologicus, ființa care începe să producă tehnologie în sensul ei modern, de la energia eletrică și subsecventa electrificare a umanității, la telefon, computer, aeronave și absolut oricare alt element care intră în familia de cuvinte a tehnologiei.

Acest stadiu îl putem prinde cu o piuneză în dreptul Revoluției Industriale care a debutat la sfârșitul sec. XVIII, despre care vom vorbi mai pe larg într-un capitol viitor pentru că reprezintă un punct pivotal în dezvoltarea umanității și cimentarea rasei umane ca fiind ”creatoare” și ”tehnologică” prin excelență.

În ceea ce privește noțiunea de ”Robosapiens”, aceasta s-ar putea să nu fie accesibilă tuturor.

În principiu, ea definește următorul stagiu de dezvoltare al omului, în a cărui componență vor intra atât trăsături mecanizate/robotizate cât și umane, reprezentând avangarda progresului biotehnologic.

În această categorie ar intra androizii casnici și orice alt tip de ”viețuitoare” robotizată înzestrată cu capacități de socializare umane. Dar nu ne oprim aici.

Robosapiens ar putea descrie și acei oameni care au beneficiat de protezări de ultimă oră pentru a compensa pentru organe și membre pierdute în urma procedurilor chirurgicale urgente.

A nu se înțelege prin ”Robosapiens” o copie umanoidă de tipul Skynet-ului din filmul ”The Terminator”, deși crearea unei asemenea abominații care ar putea amenința specia umană nu mai este de mult o simplă fabulație.

Dacă urmărim acest progres tehnologic înnebunitor chiar și într-un mod superficial dintr-o poziție simplă de spectator, vom observa o anomalie ce s-a produs în anii ’60, care ne-a schimbat întru totul viețile și încă mai continuă să o facă și astăzi.

Mulțumită acestei anomalii (o vom numi anomalie pentru că reprezintă o adevărată ”abatere de la normă” din multe puncte de vedere), astăzi putem comunica cu persoane de la mii de kilometri în timp real, putem citi fără să ținem produsul fizic în mână, putem asculta muzică, viziona filme și chiar putem lucra din confortul propriului domiciliu, pe lîngă alte atât de multe avantaje încât nu le putem număra nici la această dată.

Această anomalie este Dumnezeul epocii moderne (sau postmoderne): Internetul.

O statistică recentă arată că, spre deosebire de anii ’90, cînd doar 1% din populația lumii avea acces la Internet, astăzi procentajul se ridică la 40%, care s-ar traduce în aproximativ 4 miliarde de persoane, dintre care cel puțin jumătate îl accesează zilnic.

Internetul a devenit foarte rapid noul ”opiu al popoarelor” și e lesne de înțeles de ce. Acesta a facilitat viața, comunicarea, educația, guvernarea, afacerile, literatura, muzica și multe alte aspecte intrinseci vieții omului într-un mod inegalabil.

Cea mai importantă literă din alfabet în sec. XXI și în secolele ce vor urma este ”E”.

Acesta e prefixul care se atașează oricărei industrii care devină mediată de Internet și de mediul electronic/digital în general.

Astfel, astăzi putem vorbi despre eComerț, eGuvernare, eEducație, eCărți, eCultură, eSănătate, eDemocrație, eJustiție, eAdministrare, etc.

Toate coordonatele umanității suferă un proces continuu de informatizare și de surclasare a hârtiei printate (cu toate că Timon Olsthoorn de la AditsoleTechnologies afirmă că ”Societatea noastră nu va ajunge niciodată lipsită complet de hârtie. Întotdeauna trebuie să mergem la baie”) în favoarea informației electronice, datorită numeroaselor avantaje de ordin financiar.

Deși informatizarea afectează totul mai mult sau mai puțin, există o industrie a cărei structură se află chiar în acest moment într-un proces care îi va schimba înfățișarea pentru totdeauna: afacerile. Dacă sunteți proprietarul unui business, nu puteți nega că ați observat schimbările radicale pe care le-a suferit modul în care îl operați și cel în care efectuați marketing-ul și advertising-ul.

Adevăratele implicații ale informatizării businnes-ului sunt severe și le vom trata pe fiecare pe rând, în analize mai ample, întrucât nu pot fi explicate în cîteva cuvinte.

Acesta este obiectivul volumului de față: să prezinte cât mai clar schimbările pe care le-a suferit business-ul odată cu apariția Internetului și modul în care aceste schimbări sunt consecințe directe și logice a îndreptării umanității, ca tot, spre o cu totul altă eră industrială. Totodată, aceasta va trata și alte subiecte de interes, creând paralele între toate erele prin care am trecut, punând accent pe afaceri și cum metodele de gestionare ale companiilor (de la linii de producție la advertising și produsele finale/finite) s-au alterat de-a lungul anilor.

Această temă este deosebit de importantă, dar nu s-a bucurat de prea multă atenție din partea cercetătorilor și, surprinzător, nici măcar din partea proprietarilor de afaceri.

Vom vedea că rețelele de socializare nu sunt necesare, ci de nelipsit în evoluția și supraviețuirea unei afaceri, vom studia tranziția dintre ere și acțiunile pe care trebuie să le întreprindă fiecare proprietar de afaceri dacă nu urmărește falimentarea companiei, impactul continuu al tehnologiei asupra administrării afacerilor și multe altele, toate acestea fiind explicate prin contraste cu erele apuse, pentru a substanția afirmația noastră: evoluția e singura constantă din viețile noastre.

Midnight Black Company, a fost fondată în anul 2012, cu scopul de a facilita tranziția de la era informațională la cea digitală/ a Inteligenței Artificiale, devenind, între timp, o soluție completă la dificultățile cu care se confruntă antreprenorii în a ține pasul cu evoluția din ce în ce mai pronunțată a Internetului și serviciilor aferente acestuia.

Principalul nostru obiectiv este cel de a-i învăța să folosească mediul digital cu un maximum de eficiență.

Din momentul în care serviciile noastre sunt solicitate, realizăm împreună cu dumneavoastră profilul imaginii firmei în mediul online, realizăm strategiile de marketing, creionăm profilul clientului ideal în funcție de produsele și serviciile comercializate, și stabilim planul de acțiune pe o perioadă minimă de 6 luni.

După caz, creăm sau îmbunătățim identitatea firmei, prin crearea de site-uri de prezentare responsive, magazine online, pagini pe rețele de socializare, SEO/SEM, campanii de marketing, branding, promovare la scară națională și internațională, îmbinând cu succes advertising-ul clasic, stradal, cu cel digital.

Pe lângă aceste servicii, oferim consultanță specializată și asistență tehnică.

Din această cauză, nu vei mai avea bătaie de cap cu imaginea firmei, strategiile de marketing, crearea unor oferte unice de vânzare, optimizarea site-ului în căutările Google, generarea de conținut pentru site și social media, realizarea unor campanii de marketing digital, crearea unor evenimente online.

Echipa Midnight Black este formată din tineri energici, cu expertiză în diferite domenii, compania încorporând astfel creatori de conținut, web și graphic designers, fotografi și cameramani care funcționează ca o singură entitate. Întregul colectiv lucrează la un proiect până la finalizarea acestuia, de aceea promptitudinea și profesionalismul sunt constante garantate.

Serviciile firmelor cu care colaborăm se bucură de o promovare extensivă, prin intermediul propriului nostru portal de informare, Suceavainfo.ro și unica platformă interactivă din România, de asemenea sub egida Midnight Black, Rinfo.ro, creată cu scopul de a oferi oamenilor posiblitatea să pătrundă în sufletul orașelor, în mediul virtual, o adevărată enciclopedie care furnizează prezentarea firmelor din România, știri/ reportaje, booking, destinații turistice, evenimente din fiecare oraș, istoria și geografia României, stații/ benzinării/ parcări, instituții publice, platformă e-learning, anunțuri vănzări-cumpărări, promovarea României prin fotografii/ video, etc.

Dacă timpul nu este aliatul dumneavoastră, Midnight Black Company evoluează umăr la umăr cu evoluția însăși; din acest motiv, clienții noștrii pot fi asigurați că tehnicile noastre sunt și vor fi întotdeauna la zi.

Mai mult, datorită seriozității noastre și infrastructurii puternice, compania s-a extins în mai multe locații, propunându-și să cucerească întreaga țară începând cu 2017.

Singurul factor constant îl reprezintă EVOLUȚIA, și suntem de părere că fiecare dintre noi, persoane sau companii, trebuie să ținem pasul sau vom suferi consecințele.

Ce voi CASTIGA in colaborarea cu Midnight Black Company ?!

01 Timp si bani

Ne ocupăm de imaginea ta, ceea ce îți va permite să economisești timpul pe care l-ai investi în a învăța să folosești toate instrumentele Internetului. Îți facem site-ul responsive și te asigurăm că nu va trebui schimbat într-un an, astfel economisești bani.

02 Voi sti daca imaginea firmei in mediul online a fost o investitie sau o cheltuiala

Vom măsura gradul tău de expunere în mediul online și îl vom îmbunătăți. Astfel, vei putea afla dacă ți-ai făcut publicitate cum trebuie sau nu și, în primul rând, dacă site-ul tău este optim sau a fost o gaură în buget pe care nu o vei recupera.

03 Voi putea lua masuri pentru a beneficia de un venit suplimentar in firma

Îți oferim consultanță profesionistă, întrucât noi dorim nu doar clienți, ci potențiali viitori colaboratori. Noi suntem în orice moment în pas cu moda, așadar știm pașii care trebuie urmați pentru a dezvolta o afacere.

04 Voi realiza campanii de marketing tintite si masurate

În comparație cu erele trecute, acum ai oportunitatea de a vedea în real-time cât de încununată de succes a fost campania ta de marketing. Te învățăm cum să țintești grupurile de interes și cum să le transformi în baze de clienți. În plus, vei ști ce ai greșit în trecut, când ți-au eșuat toate tentativele de marketing.

05 Voi crea oferte unice de vanzare

Te vom informa cu privire la concurența pe care o ai și te vom învăța cum să îți fidelizezi clienții, cum să îți vinzi serviciile și cum să fii întotdeauna cu un pas înaintea competiției.

06 Voi transforma imaginea firmei intr-un brand

Îți oferim cele mai bune servicii de branding, plasându-te în mijlocul acțiunii. Nimic nu te oprește să fii la fel de cunoscut precum Coca Cola sau Acer, trebuie doar să fii dispus să înveți cum să o faci.

07 Voi avea acces la o baza de date interactiva, la nivel global

Există o bază de date interactivă, la nivel global, pe care nu o cunoști chiar dacă ești pe ea în fiecare zi, pe computer, telefon sau tabletă. Noi îți vom arăta care anume e aceea. Pregătește-te să fii șocat.

08 Voi invata cum imi pot duce compania la urmatorul nivel, tinand cont de ERA urmatoare si PERIOADA DE TRANZITIE in care ne aflam.

Îți oferim consultanță profesionistă, întrucât noi dorim nu doar clienți, ci potențiali viitori colaboratori. Noi suntem în orice moment în pas cu moda, așadar știm pașii care trebuie urmați pentru a dezvolta o afacere.

Ce voi PIERDE daca nu voi colabora cu Midnight Black Company ?!

01 Timp si bani

Site-ul tău se va adânci în căutări, și nu vei ști de ce. Vei face un altul, dar pe aceleași considerente și ghici ce soartă are? Nu îți arunca banii pe apa sâmbetei.

02 Nu voi sti daca imaginea firmei in mediul online a fost o investitie sau o cheltuiala

Poate ai tocat sume imense de bani ca să te faci cunoscut până în acest moment, dar fără niciun rezultat concret. Te învățăm cum să investeși inteligent în propria ta firmă, transformând imaginea ta într-o investiție certă!

03 Nu voi putea masura si sti cu exactitate de unde imi vin clientii

Probabil ai câțiva clienți fideli, dar orice ai face nu poți atrage mai mulți, oricât de mult ai încerca. Noi avem soluția și instrumentele de care ai nevoie ca să știi cu exactitate de unde anume vin clienții tăi și, mai important, de unde mai pot veni!

04 Nu voi afla ultimele metode de promovare in mod eficient

Compania noastră caută constant metode de a te reinventa și de a te pune cu un pas înaintea concurenței.

05 Nu voi avea acces la o baza de date interactiva

Stai de dimineața până seara într-un anumit loc, dar nu ești conștient că e o mină de aur. E chiar în fața ochilor tăi. Nu știi care e? Simplu, apelează la noi!

06 Nu voi sti cum sa trec peste perioada de tranzitie dintre ere

Imediat cum te-ai obișnuit cu era în care trăiești, vine supriza că tocmai a început următoarea. Îți putem prezenta propriile modalități de a-ți ajusta afacerea la fluctuațiile informatice.

07 Nu voi afla in timp util de ultimele cerinte, criterii

Vei rămâne în urmă cu tot ceea ce ține de mediul online și vei pierde din ce în ce mai mult teren în fața firmelor care sunt la curent cu trend-urile timpului.

08 Nu voi fi cu un pas in fata concurentei

Poți trăi cu ideea că poate faci exact ce face și o altă firmă dar ei câștigă mai bine decât tine, pur și simplu pentru că sunt bine informați? Noi nu.

Procesul de munca :

Procesul prin care Midnight Black creează site-uri încorporează 4 pași:

1

STABILIRE DESIGN

Discutăm personal cu clientul pentru a obține toate informațiile relevante identității companiei și viziunii pe care aceasta o are asupra design-ului și conținutului.

2

CODARE

Scrierea codului, întotdeauna conform normelor impuse de Mediul Online. Clientii nostri pot fi asigurati ca tehnicile noastre sunt si vor fi întotdeauna la zi.

3

TESTARE

Testarea facilităților site-ului, pentru a ne asigura de timpul de încărcare și nivelul de ”responsiveness”. Testarea se face pe mai multe browsere și diferite display-uri.

4

LANSARE

Lansarea propriu-zisă a site-ului, care cuprinde instalarea asistată a site-ului pe domeniul dorit, predarea acestuia pe suport CD și consultanță tehnică atunci când este nevoie.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.