Lumea Social Media, o lume fascinantă

Want create site? With Free visual composer you can do it easy.

      De-a lungul timpului, tehnologia si mediul s-au schimbat, dar suntem conduși de aceiași nevoie de a fi conectați, de a învăța, de a ne exprima, de a împărtăși și de a interacționa.

      Trăim în Era Informațională, unde totul se întâmplă pe Internet. Petrecem cel mai mult timp online, iar când vrem să aflăm o informație nouă, mediul digital e prima sursă pe care o accesăm.

      În zilele noastre, auzim tot mai des cuvintele „Social Media”, și totuși, ce este Social Media? și cum ne poate facilita aceasta, comunicarea cu ceilalți?

      Social Media reprezintă un grup de instrumente (site-uri web și soft-uri/aplicații) care funcționează cu ajutorul unui dispozitiv conectat la Internet (computer, laptop, tabletă, telefon mobil) și care au fost construite pentru a facilita comunicarea utilizatorilor de Internet și crearea, distribuirea și schimbul de conținut (text, foto, video, audio, prezentări multimedia) între membrii unor grupuri sociale (prieteni, colegi, familie) care se formează pe bază de încredere, fiecare membru căutând să-și valorifice identitatea, apartenența, creativitatea și libertatea de exprimare și participare. Cu alte cuvinte, Social Media este o formă de interacțiune socială și un mijloc de informare, prin intermediul căruia, veștiile se răspandesc extrem de repede, nemaifiind nevoie să le căutam, deoarece ne găsesc ele.

      Spre deosebire de  mijloacele media tradiționale, Social Media se distingeprin calitate, frecvență și proximitate.

      În momentul de față, aceasta nu mai este folosită pentru o simpla socializare, ci ajută la construirea unei reputații și aduce noi posibilități de angajare, ba chiar și  anumite venituri. Aceasta definiție poate fi suficientă dacă folosești mediul online doar în viața personală și din această perspectivă, tu reprezinți pentru o organizație un client sau un potențial client.

      Însă pentru o societate, definiția este diferită și mult mai complexă, iar Social Media reprezintă  o comunicare bidirecțională, prin intermediul unor servicii online, având ca scop final, obținerea de PROFIT.

      În urma unui studiu realizat la nivel național, între 2014  și 2016, 74% din companiile participante, au răspuns că utilizează rețelele sociale pentru promovarea companiei și vor continua să le folosească și în viitor.

      Prezența pe rețelele de socializare trebuie să fie  indispensabilă oricărei afaceri, indiferent de domeniul de activitate. O companie implicata intr-o campanie de Social Media iși creeaza o prezență online, menită să ii ofere o mai mare vizibilitate și să ii creascăreputația, întreține prin canalele folosite (website, blog, retele sociale) un dialog cu clienții săi și își folosește propriile resurse (inclusiv acțiunile clienților existenți), pentru a achiziționa noi clienți.

      Orice firmă, trebuie să știe că are nevoie de promovare pe  Social Media, de oameni capabili să definească obiectivele și viziunea afacerii șide o companie sau o echipă care să implementeze o strategie de marketing țintită.

      Pentru a realiza cât de importante sunt conturile Social Media, gândiți-vă la acestea ca ”baze de date”, nu conturi.

      La nivel global, 500.000.000 de oameni accessează zilnic o rețea de socializare, iar 57% dintre aceștia, vorbesc mai mult pe online decât în față în față.

      Un top 15 al celor mai populare rețele de socializare din lume, realizat în aprilie 2017, situează Facebook în fruntea clasamentului, cu peste 1. 500.000.000 de vizitatori unici, lunar.

      Facebook este ca o cafenea unde comunici cu prieteni vechi și în care intâlnești oameni noi, dar de asemenea, este rețeaua de socializare care vă poate dubla numarul de clienți, cu ajutorul postărilor zilnice și conținutului excelent și atractiv.

      În România, stastisticile de pe Facebrands.ro, arată că 9.600.000 de români, dețin un cont de Facebook la ora actuală, 96,52% dintre aceștia având setat un oraș de reședință. Daca în ianuarie 2010, numărul conturilor de Facebook din țara noastră, abia atingea 350.000, în octombrie 2016, era 8.800.000, rata acestora fiind în continuă creștere, cu aproape 1.000.000, în doar 4 luni.

      La nivel regional, Transilvania este prima în topul celor 9  regiuni, cu 1.807.910 conturi, fiind urmată de Muntenia (1.655.580) și Moldova (1.246.500), Bucovina situându-se pe locul 8, cu 367.140 de utilizatori.

      Cluj conduce la nivel județean, cu 426.540 de conturi înregistrate, fiind urmat de Timiș, Iași, Constanța, Prahova, Ilfov, București, Brașov, Dolj, Argeș și Suceava, cu 237.400 de conturi.

      Pe teritoriul țării noastre, sunt înregistrate 40.102 de pagini de Facebook, dintre care 4331 sunt pagini ce prezintă afaceri locale și 1376 sunt pagini de prezentare pentru firme și companii.

      Pe categorii de vârstă, rata cea mai mare de înregistrări pe Facebook, o au persoanele între 25 și 34 de ani (26,83%) și urmează cei între 18 și 24 (21,47%), 35 și 44 (21,15%), 45 și 54 (12,63%), 13 și 17 (9,24%), 55 și 64(6,16%) și 65+(2,53%).Totodată, cea ma mare rata de adopție la Facebook o are categoria de varsta cuprinsa intre 15 si 24 de ani(93,19%), urmata de cea intre 25- 49(63,39%).

      Atât barbații cât și femeile, dețin procente egale, ca număr de conturi (50%), iar în ceea ce privește starea civilă, 68,04% dintre aceștia sunt căsătoriți, 22,60% sunt singuri, 8,26% au o relație și doar 1,09% sunt logodiți.

      Cât timp iți ia să ajungi la 50.000.000 de utilizatori?

      Prin intermediul radioului, 38 de ani, 13 ani prin intermediul televiziunii, 4 ani cu ajutorul internetului, 3 ani, folosindu-te de un Ipad, iar cu ajutorul Facebook-ului, poți ajunge la 200.000.000 de utilizatori, în mai puțin de un an.

      Dacă Facebook ar fi o țară, ar fi pe locul 3 în lume, ca și mărime!

      La scară globală, pe Facebook, la fiecare 20 de minute, 1.000.000 de link-uri sunt distribuite, 1.484.000 de invitatii la evenimente sunt trimise, 1.323.000 de etichete sunt adaugate la poze, 1.851.000 de utilizatori își actualizează status-ul, 1.972.000 de solicitări de prietenie sunt acceptate, 2.716.000 de fotografii sunt încărcate, 2.716.000 de mesaje sunt trimise, 10.208.000 de comentarii sunt scrise și 1.587.000 de postări sunt încărcate pe wall.

      Locul 2, în top 15 rețele de socializare, este ocupat de YouTube.com, rețea ce la ora actuală înregistrează 1.499.000.000 de vizitatori unici, lunar.

      Twitter asociat uneori cu o petrecere, un cocktail party, care are loc dupăun eveniment, are 400.000.000 de vizitatori unici, lunar, situându-se pe locul 3, iar zilnic se înscriu, 135.000 de oameni.

      Instagramocupă locul 4, având un numar de 275.000.000 de utilizatori, care încrcă 40.000.000 de fotografii pe zi, și este urmat îndeaproape de LinkedIn (un mediu profesional pentru profesioniști), cu 250.000.000 de înregistrări.

      Pe locul 6 si 7, se poziționeazăRaddit, respectiv VK, iar Tumblr (110.000.000) și Pinterest, rețeaua cu cea mai rapidă creștere, (105.000.000 de oameni , în acest moment), ocupă pozițiile următoare.

      Ultimele 5 locuri, sunt ocupate de Google Plus (100.000.000), Flickr, Meeetup, ask.fm, Live Journal, iar My Space, cândva atât de popular, ocupă ultimul loc, având 10.000.00 de accesări, lunar.

      Este destul de dificil de întocmit o clasificare a canalelor de comunicare socială online, deoarece acestea comunică între ele printr-o serie aplicații secundare. Totuși, există canale de comunicare care beneficiază de autonomie, cum ar fi website-ul (conținutul și nivelul de acces este stabilit de companie) și blog-ul (conținutul este creat și distribuit de proprietar). Acestea reprezintă, de obicei, și destinații pentru celelalte tipuri de canale de comunicare online, cum sunt: rețelele sociale deschise (Facebook, Twitter, LinkedIn, etc), rețelele de distribuire media sub forma de fișiere video, audio sau fotografii (YouTube, Vimeo, Flickr, Pinterest), comunitățiile sociale personalizate: forumurile, grupurile(Yahoo Groups), wiki (Wikipedia), website-urile pentru recenzii (TripAdvisor), bookmarking-urile și serviciile de știri sociale – website-uri care prezintă liste de recomandări din partea altor utilizatori (StumbleUpon, Reddit, SuceavaInfo.ro, Rinfo.ro, etc) și serviciile de geolocație (Foursquare, Google Maps, Waze, s.a.m.d.).

      Social Media, este un mijloc extrem de accesibil, pentru a construi relații de afaceri, care să ii permită unei firme să își construiască un BRAND și să își întmeieze o reputație pozitivă.

      Când vine vorba de afacerea ta, maniera în care abordezi canalele principale de Social Media, Facebook, LinkedIn, Twitter,YouTube, Vimeo, Google Plus,  este de mare importanță.O societate care nu deține cel puțin o pagină de Facebook este inexistentă.

       ”Nu ai Facebook, nu exiști” – poate părea trist pentru unele persoane că o asemenea sintagmă chiar se aplică, dar este 100% adevărat.

      Toate aceste acțiuni, necesare în Social Media, sunt, de fapt, ceea ce tu faci oricum în fiecare zi. Rămâne la latitudinea ta, dacâ vrei sa îți orientezi activitățile spre a obține bani, sau dorești doar să te distrezi online.

      Cu toate acestea, este destul de dificil, fără îndoială, să gestionezi atâtea conturi de unul singur, și de aceea,compania Midnight Black, nu doar creează toate aceste conturi vitale, dar le și gestionează, asigurându-se că au conținut corespunzător și sunt cât mai active cu putință(pentru a fi cât ai vizibil), iar acest aspect vă va salva timp prețios, pe care-l puteți folosi pentru a vă ocupa de administrarea companiei dumneavoastră, așa cum ar trebui.

      Agenția noastră dispune de specialiști în tot ceea ce ține de Social Media, deci ai garanția că toate conturile  firmei dumneavoastră vor fi pe mâini bune.

      Diferența dintre cei care doar “stau pe net”și cei care monetizeaza activitățile lor, este creată de faptul căunii doar cheltuie banii pe care îi obțin muncind din greu, în timp ce, ceilalti fac bani mai mulți, muncind mai puțin!

                      TU DECIZI !!!

      Vei alege să folosești acest instrument incredibil de folositor și de fantastic, intitulat Social Media, în favoarea sau în defavoarea business-ului tău ?!?!?!

      Foloseste codul de afiliere si beneficiaza de o reducere de 10%, din valoarea serviciilor oferite de Midnight Black Company!

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

No Comments

Leave a reply