Marketing digital

Timpurile în care marketingul se făcea din ușă în ușă sunt astăzi, amintiri.

Marketingul de tip inbound îi este caracteristic Internetului, încorporând campaniile de marketing prin e-mailuri, prin conținut web și SEO (Search Engine Optimization), interacțiuni companie-client online și prezența pe rețelele de socializare sau Social Media.

În comparație cu marketingul outbound (”cold calling”, publicitatea la televizor, radio, etc.), inbound-ul poate fi măsurat, pentru a vedea cât de eficientă a fost campania, dacă, și cum se poate îmbunătăți pe viitor.

După setarea unor parametrii și campania de marketing propriu-zisă, rezultatele se pot măsura cu ajutorul unor unelte furnizate de Google, precum Google Analytics, sau alte astfel de platforme interactive, care nu pierd din vedere niciun aspect, de la numărul de click-uri date pe o reclamă cu redirecție către site-ul tău, până la traficul total realizat într-un anumit interval de timp, și gradul de conversie al traficului în clienți.

Pe deasupra, majoritatea rețelelor de socializare, au integrate astfel de sisteme individuale de măsurare.

Comparativ cu era dinaintea internetului, acum poți ști cu siguranță ce impact a avut campania ta de marketing, ce a funcționat și ce a dat greș. În acest fel, poți lua decizii viitoare bazate pe date concrete, nu pe presupuneri.

Marketing