Site “Carte de vizita”

Un web site  care sa reprezinte cartea de vizita a companiei, se creeaza, de obicei, in situatia in care se doreste un website mic, dar informativ, in acelasi timp.

In medie, un site carte de vizita este alcatuit din aproximativ 5 pagini, ce contin doar informatia generala despre afacere (datele de contact, domeniul de activitate, lista cu preturi/oferte si produsele ce sunt propuse spre vanzare sau serviciile oferite).

Chiar daca un astfel de site contine mai putine informatii, este un instrument destul de convingator pentru clienti.

Site-ul carte de vizita, se creeaza in termen mai scurt si la un pret mai mic decat alte tipuri de site-uri.

In comparatie cu o simpla carte de vizita, acest site web are o influenta mai convingatoare asupra clientilor.

            Existenta site-ului personal al organizatiei, va reduce cheltuielile financiare pentru publicitate, va imbunatati imaginea companiei, si in plus,  ii va aduce acesteia profit. Pentru ca toate acestea sa se realizeze, web site-ul  trebuie sa indeplineasca mai multe conditii:

  • Sa pastreze un caracter dinamic, receptiv si flexibil.
  • Sa aiba un design specific domeniului de activitate.
  • Sa includa datele de contact ale companiei si cat mai multe modalitati de a o  contacta, inclusiv numerele de telefon, fax, adresa electronica si pagina oficiala a companiei, pe retelele de socializare.
  • Sa se actualizeze cu regularitate informatia existenta pentru a nu oferi clientilor date eronate.

In lume, exista mult mai multe posibilitati de informare a populatiei, de ce numaidecat un web site?

Deoarece este o metoda mult mai efectiva in comparatie cu celelalte si trebuie mentionat ca, web site-ul este un instrument foarte util in dezvoltarea unei afaceri, iar odata cu trecerea timpului, acest instrument devine tot mai greu de inlocuit.

prezentare