Site Corporativ

Acesta este alegerea cea mai reusita pentru o companie serioasa, care are multe de spus clientilor existenti, dar si celor potentiali.

Site-ul corporativ trebuie in primul rand sa corespunda domeniului de activitate al companiei.

Pentru ca rezultatele sa fie cele asteptate, informatia trebuie reinnoita periodic, iar clientului sa i se propuna un site care poate fi usor navigat.

Principala functie a unui site corporativ, este aceea de a oferi clientului posibilitatea de a primi prin intermediul internetului, fara sa iasa din casa, acele servicii sau produse pe care ar putea sa le primeasca venind la sediul companiei tale.

Aici ma refer atat la informatie (text, foto sau chiar discutia live cu managerul companiei) cat si la pregatirea comenzii, achitarea acesteia si livrarea la adresa indicata de client.

Un alt avantaj al existentei site-ului web consta in economisirea personalului. Antreprenorul achita o singura data pentru crearea site-ului, si informatia va fi accesibila oriunde, oricand, si fara implicarea multor angajati, care de obicei ofera consultatii si suport informational clientilor.

Site